onsdag den 13. juli 2011

deilig dag (:

I dag har jeg haft fri og har hygget mig med min søn :) So gik jeg også lidt shopamok :P Har købt GUL maling og lidt tapet, som jeg skal bruge til at friske op nogle gamle møbler jeg fik købt i dag.

Jeg har ferie i næste uge, so der kommer billeder af møblerne i næste uge :D


I vores nabolag står der en stor trampoline, og Kristian Samuel synes det er rigtig sjovt at hoppe:D



Heej mor :* Strikketrjøen han har på er ca 20 år, og min lillebrors :)


Kristian Samuel havde også lidt sjovt imens mor shoppede.. hehe.... salgsdamen synes han var rigtig sød.. hehe. Købte ellers 3 af de der kurve. GUUle, til mit nye køkken :D og malingen jeg købte var også GUL.... Mmm.. :D



Såå kunne han endelig løbe løs, uden mor råber "pas på bilen" :P


Vi var også i svømmehallen med gudmor-Linda, Rebekka, hendes mor Mikkjal(7), Elisa(11 mdr) og Johanna(9). Johanna er dattener til en veninde :)
Her skal KS gemme sig i skabet :) Efter vi have svømmet, var vi ud at spise, og da vi kom hjem faldt KS i søvn.. tidligt, men de har været en dejlig dag :D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar