søndag den 24. juli 2011

KS får ny seng

Min gamle nabo var ved at smide en seng ud.
Deres datter var blevet for stor til den og hun have fået en ny.

Jeg så den flotte og seje seng i gange og syntes det var aalt for synd at smide den ud.
Det var en gammel træ juniorseng, hvor man kan regulere længden.
Faren havde brugt den som lille så sengen er ca 35 år hvis ikke mere.

Min søn var meget lille, og skule bruge tremmeseng i nogle år endnu,
men jeg kunne ikke se den smides ud.
Jeg spurgte om jeg ikke kunne få den til KS.
Det var intet problem, og den var været hos mine foreldre siden.
Nu er KS så stor, at han kravler ud af sin tremmeseng selv...
han er 2½ og har ikke brug for den mere.

Jeg har sat tremmesengen til salg og er igang med at restorere den.


Den er hvidtmalet, men nogle steder kan man se den gamle, også hvide, maling og træet.
Jeg gider ikke male den, fordi.. ja fordi jeg ikke gider.. hehe
OG fordi jeg synes det er fed at man ser den er gammel og har historie.

Som man ser er det en pige som har brugt den sidst ;)


Jeg har købt tapet på retrovilla, og er begyndt at tapesere sengen.
Den skal ikke dækkes helt til.

I får at se den da den er ferdig :D






1 kommentar:

  1. this is a really cool project christine I can't wait to see the finished project <3 Martine x

    SvarSlet